Theory and Practice of Project Based Learning

Ideja PBL oziroma projektnega učenja je, da se dijaki ali učenci ukvarjajo s projekti, ki vključujejo probleme in vprašanja današnjega časa.

Julija sem se udeležila seminarja na Irskem, kjer smo se v teoriji in praksi posvetili vprašanjem PBL. Kot učitelj naj bi aktiviral učence, da začnejo razmišljati, in jim pomagal, da se v njih prebudi želja po raziskovanju. Na začetku skupaj z učenci iščeš ideje – kot »brainstorming«, potem pa sestaviš njihove in svoje želje, ki se nanašajo na učni načrt. Določiš npr. štiri naslove projektov in učenci se potem sami razvrstijo v skupino, ki jih najbolj zanima. Če je skupina za določeno področje (določen naslov projekta) prevelika, jo razdeliš v dve skupini. Na koncu naj bi vsaka skupina predstavila svoj izdelek, ki je lahko v obliki prosojnic ali videa ali kviza ali infografike ali … Te izdelke učenci objavijo v googlovi učilnici, do katere imajo vsi dostop.

Andreja Jelovčan, profesorica matematike na Škofijski klasični gimnaziji

 

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.

Zavod sv. Stanislava Skip to content