Od 15. do 19. 4. sta dve profesorici Škofijske klasične gimnaziji preživeli na senčenju na JENSEN gymnasium Linköping.
V obdobju mobilnosti sem obiskovala predvsem pouk različnih učnih predmetov. Prvi dan smo najprej na uvodnem sestanku delno prilagodili in potrdili potek celotnega tedna. Gostitelji so predstavili organizacijo šole in pouka, osnovno filozofijo, po kateri delujejo, v osnovi so predstavili spletno platformo, s pomočjo katere spremljajo dijakov delo, njegove cilje in uspešnost pri njihovem doseganju teh ciljev.
Prvi dan sem hospitirala pri urah švedščine, religije in angleščine. Vsak dan smo po vsaki uri pouka imeli tudi kratko pedagoško razpravo, na kateri smo se pogovarjali o načrtovanju, namenih in ciljih ter sami izvedbi učne ure.
Naslednji dan sem hospitirala pri dveh urah biologije (različnih zahtevnostnih nivojev) in matematike, poleg tega pa so nam gostitelji bolj podrobno predstavili njihovo spletno platformo, kjer imajo dijaki dostop do različnega učnega gradiva, učitelji pa možnosti dodeljevanja nalog, sprotnega spremljanja dela dijakov, možnosti ocenjevanja znanja …
Tretji dan sem ponovno hospitirala pri urah pouka angleščine, psihologije in matematike. Gostitelji pa so pripravili tudi predstavitev njihovega izobraževalnega sistema (po celotni vertikali).
Zadnji dan pa sem hospitirala pri uri naravoslovja – kemiji in angleščini. Poleg tega so gostitelji zadnji dan namenili veliko časa mojim vprašanjem, na katera so kompleksno odgovarjali. Veliko časa smo namenili načinom spremljanja in ocenjevanja znanja in vlogi učitelja tudi kot mentorja pri spremljanju in napredovanju dijakov. Pri tem so mi podrobno predstavili ta del njihove spletne platforme, s pomočjo katere spremljajo delo dijakov in jim sproti podajajo povratne informacije o njihovi uspešnosti.
Mirjam Erce Vratuša
© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.