3. b v Grčiji

3. b se je proti Grčiji namenil v soboto zgodaj zjutraj, pot pa jih je poleg ceste vodila tudi po morju.

1. in 2. dan

• Po 21 urah iz Ancone pa do Igoumenitse s trajektom.
  • Nadaljevanje poti do Meteore in ogled samostanov na prav posebnih lokacijah s prelepim razgledom.

3. dan

Avtobus je odpeljal in ob oziranju nazaj smo lahko opazili le še nekaj ostankov mesta Meteora. Po 160 km poti smo le prispeli do antičnega preročišča Delfi, kjer smo si ogledali arheološki muzej in ne le to, tudi Apolonov tempelj in še “Apolonov” stadion ter zakladnico. Sedaj pa nas po 180 km dolgi poti vozi Rudi Tours vse do našega hotela v Atenah.

4. dan

Rana ura, zlata ura in že smo bili na poti do Akropole. Njena mogočnost nam je vzela dih, k temu pa je pripomoglo tudi pripekajoče sonce. Naša pot se je nadaljevala do Agore, potem pa smo imeli končno nekaj ur prostega časa. Po “kosilu” smo se napotili do antične Agore in nato smo se udeležili pravoslavnih večernic. In tako kot vse stvari se je tudi naš dan končal z nočnim ogledom Aten s pestrimi razlagami prof. Fabjan. Mi pa že pričakujemo jutrišnje izzive.

5. dan

Zgoden ogled stadiona in nadaljnje raziskovanje Aten ter ogled “univerzitetnega trojčka” in ogled njihovih mogočnih fresk, katerih avtor prihaja iz Slovenije. Smo pa na poti imeli kar nekaj izzivov, saj se nam je pokvaril avtobus in smo lahko skrbi pozabili na prelepi peščeni plaži ter na koncu vse skupaj zaključili z aplavzom našemu vozniku Sandiju, ki je rešil situacijo. Sedaj pa v hotelu čakamo na večerjo in predstavo, ki si jo bomo ogledali za še dodatno popestritev dneva.

6. dan

Potovanje po Grčiji smo nadaljevali z ogledom nekaj najbolj znamenitih kulturnih spomenikov. Najprej smo se z Rudi Tursom odpeljali do Epidavra, kjer smo se navduševali nad arhitekturnimi dosežki starih Grkov, ki v gledališču ustvarijo vrhunsko akustiko. Po polurni vožnji smo se okrepčali v majhnem obalnem mestu, kjer so si nekateri privoščili tudi kratek skok v morje. Oglede smo nadaljevali v Mikenah, kjer smo se lahko razgledali in – najpomembnejše – slikali pod Levjimi vrati. Sledil je še ogled Agamemnonove grobnice. Sedaj pa nas naš šofer Sandi pelje z mirno roko vse do Šparte.

7. dan

Danes nas je voznik Sandi zapeljal vse do antičnega mesteca Mistras, kjer smo si lahko ogledali cerkve, z vrha trdnjave pa še “morje oljk”, ki leži pod samim mestom. Nato smo se napotili do  ostankov Šparte. Dan pa se končuje in tako se bliža tudi večerja in nastanitev v hotelu.

8. in 9. dan

Zadnji dan se je začel z ogledom olimpijskega preročišča in stadiona. Naposled smo si fantje dali
duška in se med seboj pomerili v sprintu na 1 stadij (cca. 178 m). Sedaj pa smo končno doma po skoraj 24 urah na ladji, vse iz Patrasa pa do Ancone. Svojo pot smo zaključili z 6 do 7-urno vožnjo do ŠKG.

Rad bi se še zahvalil in povedal, da te ekskurzije ne bi bilo brez prof. Fabjan Andritsakos, saj smo ugotovili, da je v resnici “enciklopedija na dveh nogah”(v dobrem smislu?). Potem se zahvaljujemo prof. Zlobku, ki je našo pot krepil s petjem, izjavami in še marsičim, ge. Hanuna za spremstvo in na koncu še prof. Štihu, s katerim smo se pogovarjali o Grčiji skoraj da že dve leti – upamo, da ste vi uživali skoraj toliko kot mi, če ne še celo bolj.

Arne Jarc

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.