3. c en un viaje a España

V petek, 8. septembra 2023, smo se ob 17h popoldne odpravili na dolgo pot do težko pričakovane Španije, na katero smo se nestrpno pripravljali že celo leto. Pred nami je bila 15-urna vožnja čez Italijo in Francijo.

Naš prvi pravi postanek pred Barcelono je bil Figueras, blizu meje s Francijo, kjer smo si ogledali muzej Salvadorja Dalíja. Pot smo nadaljevali do Barcelone, kjer smo preživeli naslednji dan in si ogledali znamenito Gaudijevo Sagrado Familio in Placo de Catalunya ter se sprehajali po Rabli dels Estudis. Prenočili smo v mladinskem domu in si naslednji dan ogledali še park Güell ter se udeležili španske maše v katedrali. Preden pa nas je avtobus odpeljal naprej, smo si ogledali še baziliko Santa Maria del Mar. Nato pa smo se odpravili do Zaragoze, kamor smo prispeli pozno popoldne in odšli na skupno večerjo in sprehod po mestu. V jutranjih urah smo si ogledali baziliko Nuestra Señola del Pilar. Sprehodili smo se še mimo rimskega zidu, amfiteatra in modernistične tržnice. Spontano smo se odločili, da si ogledamo še akvarij. Ta večer smo že izkusili madridsko nočno življenje, ko smo skupaj večerjali v lokalni restavraciji. Zjutraj smo imeli samostojni ogled po Pradu, prosti čas in skupno kosilo. Zvečer nas je čakala predstava znamenitega španskega plesa, Flamenca. V sredo smo se odpravili na izlet v bližnje mesto Toledo, kamor smo se povzpeli po tekočih stopnicah. Ogledali smo si mesto in katedralo ter odšli na kosilo v mesto Aranjuez. Popoldne smo se vrnili v Madrid in si ogledali galerijo Reina Sofía s Picassovo Guernico. V četrtek smo imeli ločene oglede po izbiri. Obiskali smo stadion Santiago Bernabeu, botanični vrt, kraljevo palačo, Prado in druge znamenitosti. Popoldne smo obiskali še hišo dramatika Lope de Vega, se zvečer podružili in poslovili od Madrida ter se ponoči odpeljali do Tarragone. Tam smo si pripravili zajtrk v naravi in se sprehodili čez akvedukt. Nato smo si v centru mesta ogledali še amfiteater in forum ter se v kopali v dežju. Premočeni smo vožnjo nadaljevali do Ampuriasa, kjer smo se udobno namestili v hostlu ali pa nadaljevali kopanje na bližnji plaži. Zjutraj smo si po zajtrku ogledali starodavno grško-latinsko mestece Empúries in se še zadnjič kopali na španski peščeni plaži. Zgodaj popoldne pa smo se namestili na avtobusu in se po dolgi vožnji vrnili domov.
Lucija Ivanc in Anja Lenarčič, 3. c

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.