3. č v Nemčiji

Kot zadnji se je na ekskurzijo tretjega letnika v nedeljskih zgodnjih jutranjih urah podal še 3. č.

1. dan

Zgodaj zjutraj smo se odpravili proti Nemčiji. Po kratkem prehodnem postanku smo se na hitro odpravili proti Dachau. Peljali smo se mimo jezera Chimsee, ki je znano po treh čudovitih otokih. Nato pa smo skozi okno videli še Brežinje.

Avtobus smo parkirali v neposredni bližini taborišča in se odpravili proti slavnim vhodnim vratom, na katerih piše. “Arbeit macht frei”. Ob vstopu v taborišče smo si ogledali bivalne prostore ujetnikov, na novo postavljene verske prostore in krematorij. Skozi muzej smo se odpravili v kinodvorano, kjer smo si ogledali kratek film o življenju v taborišču.

Kasneje smo se odpravili proti Augsburgu, kjer smo si ogledali Fuggerei in spoznali nekaj pomembnih podatkov o družini Fugger.

Po samostojnem kosilu smo se odpravili proti Rothenburgu. Na avtobusu smo slišali nekaj referatov o Bavarski in reformaciji, prof. Bolta pa je z nami delila znanje o nemški kulinariki in nam polepšala vožnjo s sladkim presenečenjem.

V Rothenburgu smo vstopili v idilično srednjeveško mesto. Po namestitvi in večerji smo se odpravili na sprehod. Videli smo unikatne izložbe ter značilne srednjeveške hiše. Odpravili smo se tudi na mesto obzidje. Prof. Petrevčič je tam z nami delil legendo o županovem reševanju mesta s pijančevanjem. Po še dodatnem samostojnem ogledu mesta smo se pozno odpravili proti hostlu. Se umili, v odejo zavili in pozno v noč govorili.

Sara Praček

2. dan

Zjutraj je dekleta profesor Turk zbudil z glasnim korakanjem po hodniku. Ko smo vsi pozajtrkovali in odnesli vso prtljago na avtobus, smo se sprehodili do pravoslavne cerkve v Rothenburgu. Tam smo si ogledali spominsko ploščo posvečeno Primožu Trubarju in se malce poučili o njem. Nato se je začela 3-urna pot proti Weimarju. Na avtobusu smo slišali referate o reformatorjih, Bauhausu, Göetheju in Weimarski klasiki. Ob prihodu v Weimar smo se razdelili v 5 skupin in profesor nam je razdelil učne liste, ki smo jih morali rešiti. Pri iskanju najmanjših podrobnosti v mestu nas niti dež ni ustavil. Dve nalogi sta vsebovali tudi intervju z domačini. Po šestih urah smo se peš odpravili proti hostlu, kjer smo se namestili v prestižne sobe, v nasprotju z včerajšnjo stisko s prostorom. Po večerji smo prejeli prijetne novice, da imamo uro in pol časa za pripravo predstavitve dneva v nemščini. Lotili smo se pisanja in profesor Turk nam je vmes položil na srce, naj se kar takrat stuširamo, kar je pomenilo, da našega dneva še nekaj časa ne bo konec. Na predstavitvah smo videli nekaj skečev in na novo izumljenih nemških besed, tako da smo se kar nasmejali. Med odločanjem žirije za najboljšo predstavitev pa smo posegli po telefonih in gledali prenos nogometne tekme med Slovenijo in Izraelom ter zraven navijali. Po končani tekmi smo se izmučeni odpravili spat z mislijo na Berlin.

3. dan

Dan smo začeli z nekajurno vožnjo do Berlina. V Berlinu smo si najprej ogledali East Side Gallery, nato pa smo se sprehodili po Deutsches Historisches Museum in se podučili o moderni zgodovini Nemčije. Dan smo zaključili s tradicionalno nemško večerjo in večernim sprehodom po mestu.

Vesna Bukovnik

4. dan

Dan smo začeli z ogledom stavbe nemškega parlamenta. Tam smo se sprehodili po notranjosti kupole na strehi parlamenta. Nato smo se po reki Spree zapeljali z ladjo in si ogledali mesto z malo drugačne perspektive. Popoldne smo si ogledali še dva muzeja antične zgodovine. Dan smo zaključili s sveto mašo.

Jernej Koman

5. dan

Zjutraj smo si ogledali Checkpoint Charlie, nato pa smo šli še v živalski vrt. Po skupinah smo raziskovali ta ogromen park in se čudili vsem živalim. Pojedli smo kosilo in se popoldne odpravili v muzej Stasi zaporov. Po zanimivem ogledu smo si šli ogledat gledališko predstavo Max und Moritz (Picko in Packo). Nekaterim je bila zelo všeč, drugim pa sploh ne. Naš peti dan se je končal še s sprehodom do hostla.

Tina Jeglič

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.