3. d v Nemčiji

Na sobotno jutro, 7. 9. 2019, ob 4. uri zjutraj so se D-jevci 3. letnika usedli na avtobus in se podali v še neznane kraje. Za to, da bo ekskurzija nepozabna, so pisali potovalni dnevnik.

1. dan

Po 7-urni vožnji smo izstopili v Dachauu in bili priča ostanku delovnega taborišča. Precej nas je pretreslo, saj si grozot nismo mogli predstavljati, preden smo to videli na lastne oči.

Nato smo se odpeljali do Augsburga in vneto poslušali profesorja, ko je govoril o naselju za revne družine, ki se imenuje Fuggerei. Trenutek smo ujeli s skupno fotografijo.

Odšli smo naprej v srednjeveško mesto Rothenburg, ki je skozi naše oči potrjeno lepše zvečer kot podnevi (glej slike).

Dan smo zaključili z ognjemetom, ki ga je sošolec Jošt opisal z besedami “najlepši ognjemet, ki sem ga kadarkoli videl”.

2. dan

Bila je nedelja in Gospoda smo počastili s sv. mašo. Naspani in polni energije smo se podali raziskovat Rothenburg podnevi in popestrili meglene ulice s petjem.

Naslednja postaja je bil Weimar, kjer smo si ogledali muzej Bauhaus, potem pa se sprehodili do hostla in dan zaključili z druženjem.

3. dan

Že zgodaj zjutraj smo pričeli 5-urno vožnjo do Berlina. Na avtobusu je Filipu uspelo posneti sebek s spečim Matijem.

S praznim trebuhom in dežnikom v rokah smo dobili prvi vtis mesta.

Na koncu smo obiskali muzej nemške zgodovine in imeli voden ogled v nemščini, zato nam je moral profesor včasih kaj prevesti.

Za D-jevce je minila skoraj polovica ekskurzije in bili so veseli, da bodo še naslednje tri noči prespali v istem hostlu, brez hitrega jutranjega pakiranja. V dnevniku pa je pisalo takole:

4. dan

Takoj zjutraj smo se odpravili do nemškega parlamenta in si mesto ogledali z najvišje točke na kupoli.

Naprej smo odšli v muzej Pergamon in videli 360° veliko panoramo, ki je ponazarjala starogrško mesto. Izkušnja je bila prelepa, še posebej zaradi realnega izgleda, zvočnih efektov in tega, da se je dogajanje z nebom vred spreminjalo iz dneva v noč.

Sprehod nas je popeljal do Brandenburških vrat, za konec pa smo si ogledali zapor Stasi.

5. dan

Zjutraj smo se pred Berlinskim živalskim vrtom znašli že pred odprtjem, nato pa si v dveh urah in pol pobližje ogledali vse živali, ki tam prebivajo. Všeč nam je bil del živalskega vrta, kjer smo lahko čohali ovce in koze ter jih hranili. Naprej smo odšli do spomenika žrtvam holokavsta in se skoraj izgubili v tem labirintu, ki ga sestavljajo kamniti kvadri.

6. dan

Zadnji dan v Berlinu smo najprej izkoristili v muzeju Berlinskega zidu, kjer smo videli, kako je bil zid videti nekoč in kakšne vse pasti so ga obdajale. Če je takrat kdo hotel uiti na “svobodno” zahodno stran, je moral priti mimo žice, visokih zidov, pušk in minskega polja.

Sledila je 8-urna vožnja do Münchna. Tam smo se zvečer malo sprehodili okoli in prof. Prašnikar nam je pokazal gimnazijo, v kateri se je šolal mnogo let.

7. dan

Zadnji dan ekskurzije smo začeli z ogledom sončnega in toplega Münchna.

Potem smo preživeli nekaj časa v tehničnem muzeju in imeli prosti čas. Nekaj deklet si je najelo kolesa in se vozilo po mestu. Pot domov smo začeli ob 16.00 in okoli 22.00 varno prispeli pred ŠKG.

Te ekskurzije ne bomo nikoli pozabili, saj smo se veliko naučili in novega videli.

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.