Japonci na obisku – 4. in 5. dan

Soboto in nedeljo so japonski dijaki preživeli pri slovenskih družinah oz. na ogledih in pri dejavnostih, ki so jih zanje pripravili gostitelji.

Zjutraj smo se zbudile v prelepo sončno jutro in pozajtrkovale. Nato smo se skupaj (Vesna in Neža ter najini dijakinji) odpravile proti Planici. Ob 10. uri smo prispele do Planice in se povzpele po stopnicah proti vrhu skakalnice, potem pa smo se še malo pozabavale na snegu.
Ko so bili naši prsti že popolnoma zmrznjeni, smo se odpravile v Italijo, kjer smo si ogledale Trbiž, njihovo pokrito tržnico in jedle odličen sladoled. Po vrnitvi iz Italije smo odšle v Kranjsko Goro in se ustavile ob jezeru Jasna ter se malo posončile.
Nato smo se odpravile proti domu, kjer nas je že čakala odlična goveja juha, pečenka in prekmurska gibanica.
Po obilnem kosilu smo se odpravile v Škofjo Loko, kjer smo si ogledali cirkuško predstavo, nad katero smo bile zelo navdušene.

Vesna Bukovnik in Neža Tomažič, 2. č

V soboto, 30. 3. 2019, sva z mojo gostjo Nodoko Gotu preživeli zanimiv dan. Po zajtrku, ki so ga sestavljali razni namazi, sva se odpravili k sosedom. Tam imajo manjšo kmetijo, kjer sem ji pokazala kmečko življenje. Nodoka je videla manjši hlev in nekaj krav in bikov. Bila je presenečena, saj imajo krave svoj vonj. Nato sva ji s sosedo Janjo pokazali zajčke in muco Fliko. Videla je tudi traktorje in velika polja okoli Vašce. Ker je ravno sezona sajenja krompirja, je imela Nodoka to srečo, da je videla, kako se sadi krompir. Po ogledu kmetije smo se odločili odigrati nekaj iger namiznega tenisa. S sosedi smo se pri igri zelo zabavali. Nato je mene, Nodoko in mojega brata Urha moj oče odpeljal v Nasovče. Na poti smo se ustavili in si ogledali Lahovški bajer, ki je namenjen ribolovu. Potem smo obiskali moje stare starše, ki so si zelo želeli spoznati mojo gostjo. Oba, dedek in babica sta bila navdušena nad Nodoko. Po kosilu smo se odpravili v Postojno. Tam smo si ogledali najprej Vivarij, kjer smo videli jamske živali in posebnost dinarskega sveta, človeško ribico. Ob 16. uri smo si ogledali Postojnsko jamo. Najprej smo se z vlakcem odpeljali nekaj km, nato pa smo se sprehodili še po jami. Videli smo Veliko goro ter prečkali Ruski most. Videli smo jamo špagetov, rdečo jamo in dva največja in najbolj znana kapnika. Po ponovni vožnji z vlakcem smo se pred jamo še slikali, nato pa se utrujeni vrnili domov. Doma smo pojedli še tople sendviče, nato pa šli spat.

Hana Šarlija, 2. c

Nedeljo smo z Ryukijem preživeli precej športno. Začeli smo s smuko na Voglu, v kateri je do 14. ure zelo užival. Na poti nazaj domov smo si ogledali še Bohinjsko jezero in Bled, kjer je prišla na vrsto kremšnita. Prijetno utrujeni smo se okoli pol šeste ure vrnili domov.

Jakob Jaklič, 2. c

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.