Mladinski mešani zbor sv. Stanislava ŠKG na turneji

Mladinski mešani zbor sv. Stanislava Škofijske klasične gimnazije je po večletni prekinitvi dočakal svojo naslednjo turnejo. Pot – za celotno zasedbo pevcev prva tovrstna – jih je vodila na Slovaško, natančneje v Trenčin.

1. dan – petek, 24. junij

Dan je bil poln prijetnih presenečenj: najprej smo si nenadejano ogledali staro mestno jedro Bratislave, po prihodu v Trenčin nas je prof. Močnik razveselil s pohodom na grajski grič, nato pa še s težko pričakovano vajo. Se že veselimo koncertov.

2. dan – sobota, 25. junij

Sobotni utrip mesta smo začutili na jutranjem sprehodu, ki mu je sledila dopoldanska vaja. Ko smo prepeli ves program za večerno mašo in koncert, smo se naučili še dve božični skladbi za jesensko snemanje. Po kosilu smo se odpravili na tonsko vajo v cerkev, nato na krajši izlet v slikovito vasico Čičmani. Zvečer smo v Ilovi navdušili polno cerkev poslušalcev, ki so naše petje nagradili s stoječimi ovacijami in polno zakristijo slastnega peciva. Veseli in hvaležni smo se odpravili proti Trenčinu, kjer so nas po večerji presenetili maturanti, ki so ob prazniku naše države radostno zapeli “Slovenec sem”.

3. in 4. dan – nedelja in ponedeljek, 26. in 27. junij
Nedeljo smo preživeli v Trenčinu in peli od jutra do večera. Takoj po zajtrku smo se podvizali v farno cerkev Narodenia Panny Marie, kjer je domači župnik daroval poslovilno mašo. Ker je velik poznavalec liturgičnega petja, je bil ganjen, da smo povzdignili slovesnost. Sledil je vzpon na grad, kjer smo se sprehodili po sobanah, v katerih je v 15. stoletju živela Barbara Celjska.
Popoldan je minil v pripravah na koncert, na katerem je najprej nastopil zbor gostiteljev. Poslušalci v piaristični cerkvi v centru Trenčina so domači zbor Piarissimo toplo pozdravili, ko pa so zapeli naši pevci, navdušenim in hvaležnim aplavzom kar ni bilo konca. Znova stoječe ovacije in skupna pesem Nech ten chram nam bodo še dolgo ostali v spominu.
Po koncertu je sledilo obvezno fotografiranje, maturantke in maturanti so se še zadnjič postavili pred objektiv v koncertnih oblekah.
Danes zjutraj smo se poslovili od gostiteljev in se dogovorili, da se naslednje leto srečamo v Ljubljani. Ko potujemo proti domu in se veselimo kratke osvežitve v vodnem parku, nam v ušesih še vedno odzvanjajo pohvale, da smo na Slovaškem peli “užasne krasne”.

Besedilo in fotografije: Marjetka Kozmus

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.