Z ekskurzije v Berlin

„Guten Morgen Damen und Herren“ je bil jutranji pozdrav profesorja in naznanitev začetka ekskurzije.

1. dan

Prvi dan smo se odpeljali v koncentracijsko taborišče Dachau. Med ogledi smo začutili utrip tistega obdobja. Zapustili smo ga pretreseni in z žalostjo v srcu.

Pot smo nadaljevali v srednjeveško mesto Augsburg, kjer smo si ogledali dobrodelni projekt stare družine Fuggerei – prva socialna naselja. Pot nas je ponesla v romantično in ljubko mesto Rothenburg, ki je naše mobilne galerije napolnilo s slikami ljubkih hišic in ulic. Poskusili smo tudi lokalno specialiteto Schneeball, ki nas ni ravno navdušila.

2. dan

Dan smo začeli s sprehodom po mestu. Kot pravi škofijci smo se udeležili nedeljske maše, kjer smo s svojim petjem osvojili srca domačinov. Pot smo nadaljevali proti Weimarju. Tam smo popoldne preživeli v sproščenem pohajkovanju po mestu.

3. dan

V ponedeljek smo se odpravili na dolgo pot proti prestolnici. Najprej smo si želeli ogledati STASI zapor. A smo se po sili razmer (pokvaril se je avtobus) temu odpovedali in se dodobra spoznali z javnim potniškim prometom. Vseeno je bilo kar zabavno, saj smo se počutili kot pravi turisti. Zvečer smo se podali na romantičen sprehod po centru mesta.

4. dan

Torek smo začeli z obiskom nemškega parlamenta, kjer smo se povzpeli na stekleno kupolo nad njim. Z nje smo imeli krasen razgled na celotno mesto. Potem smo si ogledali še Pergamonmuseum in Panoramo. Po kosilu smo pobližje spoznali notranjost telesa v Körperwelten. “Tavztrajni” smo zvečer šli se v Tränenpalast in stopili na švicarsko ozemlje.

5. dan

Obisk mesta ne bi bil popoln, če se ne bi ustavili tudi v najstarejšem nemškem živalskem vrtu. Utrujeni od hoje smo prosti čas prebili v velikem nakupovalnem centru. Popoldne smo se sprehodili do muzeja Topographie des Terrors, kjer smo videli še več pričevanj o grozotah vojne. Kot zavedni Slovenci smo zvečer v Mercedes areni navijali za naše košarkaše. Kljub porazu smo nanje izjemno ponosni!

6. dan

Četrtek smo začeli z ogledom ostankov zidu, ki je dolgih štirideset let delil Berlin. Videli smo tudi slaven spomenik žrtvam 2. svetovne vojne. Potem smo se odpravili na dolgo pot proti Münchnu. Dan smo končali s sprehodom, kjer je profesor z nami delil svoje spomine iz življenja v tem mestu.

7. dan

Zjutraj smo si ogledali znamenitosti v centru Münchna. Potem smo se odpravili v tehniški muzej, kjer smo preživeli preostanek dopoldneva. Po tradicionalnem bavarskem kosilu smo se napotili proti domu.

Eva Mlakar, 3. č

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.