“Making science more attractive”

Od 2. do 10. junija se je v Cheltenhamu v Angliji odvijal seminar Erasmus+ za učitelje naravoslovja. Udeležili smo se ga učitelji in ravnatelji srednjih in osnovnih šol iz Nemčije, Slovenije, Madžarske, Poljske in Italije.

V okviru seminarja smo se udeležili tamkajšnjega festivala znanosti, ki se tradicionalno odvija vsako leto. Predavanja so namenjana in prilagojena vsem starostnim skupinam slušateljev, od osnovnošolskih in srednješolskih otrok do odraslih. Ugledni znanstveniki in raziskovalci iz Velike Britanije ter Amerike predstavijo najnovejša odkritja in rezultate raziskav ter na poljuden način približajo znanost slušateljem, vsebine predstavijo na njim razumljiv in zanimiv način. Učenci so bili skoraj brez izjeme zelo navdušeni in so s številnimi vprašanji zelo aktivno sodelovali.

CLIL: It is more important HOW they learn than WHAT they learn

Predstavili so nam tudi metodo CLIL (Content and Language Integrated Learning). Gre za enega izmed številnih sodobnih pristopov poučevanja, ki temelji na metodi aktivnega učenja, pri kateri učenci hkrati usvajajo strokovna znanja in se učijo tujega jezika. Pouk poteka deloma v maternem deloma v tujem jeziku (angleščini).

Predstavitev šolskega sistema v Angliji in Walesu

Na kratko so nam predstavili tudi šolski sitem v Angliji in Walesu, vrste šol, vlogo privatnega šolstva, organiziranost šol, učne načrte, načine preverjanja znanja ter način napredovanja v višje izobraževalne programe.

Obisk zasebne srednje šole Balcarras in hospitacije pri pouku

Z velikim veseljem smo se učitelji udeležili obiska šole Balcarras v okolici Cheltenhama, ene izmed tamkajšnjih najuglednejših zasebnih šol. Po sprejemu vseh gostujočih učiteljev pri ravnatelju Dominicu Burkeju smo se razdelili po področjih in v manjših skupinah prisostvovali pri urah pouka. Spoznavali smo razlike v metodah poučevanja in načinih izvedbe učne ure. Opazili smo lahko, kako tamkajšnji učitelji z inovativnimi pristopi nenehno spodbujajo učence in dijake k sodelovanju in aktivnemu učenju. Na koncu smo se odpravili še na ogled šole, ki so ga vodili tamkajšnji učenci.

Marjeta Prašnikar, profesorica kemije na Škofijski klasični gimnaziji

 

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.