Mednarodno – KA1 2017

Uporaba nareka pri urah angleščine

Narek je pri urah angleščine pogosto podcenjen, dejstvo pa je, da ga je mogoče uporabiti na veliko različnih načinov. Omenila bi dva, s katerima sem se seznanila na seminarju v okviru Erasmus+ projekta Aktivno osebje za živahno šolo in ju lahko uporabljamo tako za poživitev učnih ur kot tudi za utrjevanje besedišča.

Vloga muzejev v vzgojno-izobraževalnem procesu

»Pomembna je izkušnja, ki jo dobiš v muzeju. Interpretacija je odprta.« (Daniel Libeskind, arhitekt novega dela Judovskega muzeja v Berlinu)

Ocenjevanje za 21. stoletje

S testi in ocenjevanjem lahko učitelj spodbuja k učenju ali pa to željo popolnoma ubije. V nadaljevanju je nekaj poudarkov s seminarja Ocenjevanje za 21. stoletje.

Kritično razmišljanje

Kritično razmišljanje je pomembna veščina 21. stoletja. Trudimo se, da to veščino spodbujamo in razvijamo tudi pri dijakih, jih pri tem usmerjamo in jim pomagamo, zato se na tem področju izobražujejo tudi učitelji v okviru projekta Erasmus+ Aktivno osebje za živahno šolo.

Večja aktivnost učenca v učnem procesu

V okviru projekta Erasmus+ Aktivno osebje za živahno šolo se učitelji seznanjajo z novimi metodami poučevanja in idejami za poživitev pouka. V nadaljevanju lahko preberete nekaj vtisov Janeza Šparovca po obisku pouka na več šolah v Angliji ter zapis, kako spoznanja in znanja vključuje v svoje delo.

“Making science more attractive”

Od 2. do 10. junija se je v Cheltenhamu v Angliji odvijal seminar Erasmus+ za učitelje naravoslovja. Udeležili smo se ga učitelji in ravnatelji srednjih in osnovnih šol iz Nemčije, Slovenije, Madžarske, Poljske in Italije.

IKT za šolsko rabo

V okvirju izobraževanja za učitelje Erasmus+ sem se julija 2018 odpravil na Malto. Udeležil sem se seminarja z naslovom ICT for Collaborative, Project-Based Teaching and Learning, na katerem sem se seznanil z novimi pristopi uporabe IKT pri pouku informatike. Spoznal sem kopico zanimivih, predvsem pa brezplačnih programov, ki jih bom v prihodnje uporabljal pri pouku.

Vsak učenec je pomemben – izobraževanje otrok s posebnimi potrebami

V začetku oktobra 2018 sem bil en teden na Finskem, v univerzitetnem mestu Joensuu, kjer smo udeleženci izobraževanja spoznavali finski šolski sistem in šolske sisteme nekaterih evropskih držav, iz katerih so prihajali udeleženci. Spoznal sem zanimive ljudi iz Španije, Grčije, s Švedske in Poljske. Rdeča nit izobraževanja je bilo vključevanje otrok s posebnimi potrebami v običajne razrede – prilagoditve, ki jih pri tem uporabljajo, zaposleni, ki se v šoli dodatno ukvarjajo s tem ipd.

Popestritev pouka matematike

V okviru projekta Erasmus+ sem se konec septembra in prve dni oktobra 2018 udeležil seminarja "One Week Course for Teachers of Math" v Worcestru v Angliji.

Kultura in jezik Dunaja

Dunaj. Mogočno mesto premnogih obrazov. Cesarsko mesto. Mesto preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Mesto, katerega ime so predniki izgovarjali s posebnim ponosom in spoštovanjem. Mesto sprejemanja in povezovanja različnosti ter ločevanja podobnosti. Univerzitetno mesto, v katerem so študirali, se našli ali pa se izgubili premnogi. Mesto, v katerem zgodovina diha z vsakega vogala. Mesto, kjer se vrvež metropole izgubi v množici zelenih parkov. Mesto, kjer se lahko izgubiš v muzeju. Mesto s pregovorno urejenim javnim prevozom. Mesto na prepihu, ki jeseni in pozimi zazebe do kosti. Mesto, ki stoji na stičišču slovanskega in germanskega sveta. Mesto, ki so ga naši predniki pomagali zgraditi ter mu vdahniti vsebino in veličino ...

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.