Mednarodno – KA1 2018

Theory and Practice of Project Based Learning

Ideja PBL oziroma projektnega učenja je, da se dijaki ali učenci ukvarjajo s projekti, ki vključujejo probleme in vprašanja današnjega časa.

Kako »brati« mesto

Letošnje poletne počitnice se mi je ponudila priložnost, da sem se lahko udeležila Erasmus+ seminarja v Stockholmu na temo »Reading the city«, torej kako »brati« oz. raziskovati mesto ter kako mesto uporabiti kot vir za poučevanje in učenje. Švedsko glavno mesto je zaradi svojih specifičnih geografskih, kulturnih, zgodovinskih in družbenopolitičnih razmer zagotovo odličen prostor za raziskovanje vprašanj glede razvoja in identitete mesta.

Kreativnost in inovativnost pri poučevanju

Kljub zelo vabljivemu naslovu Erasmus+ seminarja je bila kreativnost usmerjena predvsem na uporabo IKT pri pouku.

Družabne igre in matematika

Seminar Math-Games za učitelje, ki je potekal na Cipru, je bil odlična priložnost za nadaljnje izpopolnjevanje na področju inovativnih matematičnih pristopov.

Sodelovanje na tekmovanju Euromath

Sočasno s seminarjem Math-Games je na Cipru potekalo tudi tekmovanje v kratki predstavitvi neke matematične teme, na katerem so sodelovali tudi učenci Osnovne šole Alojzija Šuštarja.

Montessori za malo starejše

Gostovanje Montessori osnovne šole v prostorih Zavoda sv. Stanislava je pustilo sledi. Ker sem bila presenečena nad tem, kako zavzeto in samostojno so osnovnošolci delali, sem si zaželela, da bi lahko tudi svoj pouk oblikovala z elementi montessori pedagogike.

Evropa med mitologijo, modernostjo in multikulturnostjo

Skupina 15 učiteljev iz Belgije, Bolgarije, Francije (natančneje z Reuniona), Nemčije, Poljske, Portugalske in Slovenije je sončni oktobrski teden v Rimu skupaj z italijanskimi voditelji odkrivala raznolike obraze Evrope.

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.